kiwanis wijnverkoop wit rood chateau goede doel tholen

Wijnproject Kiwanis Tholen

/imagecache/original/uploads/2022/11/nix18.png    < 18 jaar, deze website is niet voor jou bestemd, < 18 jaar verkopen wij geen alcohol

Wat is mooier dan genieten van een lekker glas wijn? Inderdaad, het ondersteunen van een prachtig goed doel. Bij Kiwanis Tholen slaat u twee vliegen in één klap!

Kiwanis Tholen heeft een drietaal fantastische Franse wijnen kunnen bemachtigen. Met de verkoop van deze wijnen zamelen wij geld in voor het goede doel.

Deze overheerlijke wijnen kunt u per doos van zes flessen bestellen. In Zeeland en West-Brabant wordt uw bestelling vervolgens gratis binnen twee weken persoonlijk door één van onze leden bij u thuisbezorgd!

Buiten deze regio's denken wij graag mee in maatwerk. Stuurt u dan een e-mail naar tholen@kiwanis.nl

De wijnen kunt u bestellen via onze Shop.

Kiwanis Wijnactie voor drie goede doelen
Zoals u weet zijn de acties van Kiwanis Tholen niet zonder reden. Onze drijfveer om een bijdrage te leveren in dienst van maatschappelijke betrokkenheid staat ook aan de oorsprong van deze Kiwanis Wijnactie.

Waarvoor is de opbrengst van deze wijnactie van Kiwanis Tholen bestemd?

Op Tholen mogen wij ons verheugen met verschillende verenigingen en stichtingen die zich in het bijzonder inzetten voor de jeugd. Deze worden door enthousiaste vrijwilligers geleid en gaande gehouden. Het is ons dan ook een eer om deze periode drie van deze instellingen te helpen met ieder een deel van de opbrengst van deze Kiwanis Wijnactie.

Gymnastiekvereniging Olympia Tholen

Olympia Tholen is een gymnastiekvereniging met een grote diversiteit aan gym, turnen, springen en dans. Dit met de juiste, professionele begeleiding en landelijke erkenning. Haar doelstelling? Gymnastiekplezier, voor iedereen, voor alle leeftijden, dat is ons doel, dat is ons streven. Het geld zal worden gebruikt voor vervanging en onderhoud van de toestellen.

Scouting Heenetrecht Tholen

Scouting Heenetrecht heeft onlangs besloten een eigen sleepboot te kopen. Deze boot gaat de vletten slepen naar bijvoorbeeld het Veersemeer en het Grevelingenmeer. De sleepboot gaat een functie bekleden binnen de opkomsten van de Scoutinggroep. Het geld zal worden gebruikt voor onderhoud en verbeteringen aan de sleepboot.

Kunstkamer Holland Huis - Kinderatelier

In het Kunstkamer Kinderatelier wordt een diepe duik genomen in de verbeelding. De kinderen maken op speelse wijze kennis met het leven en werk van Oude Meesters en moderne kunstenaars. Dé plek op Tholen waar kids samen nieuwsgierig zijn, experimenteren, verwonderen, plezier hebben en spelenderwijs unieke parels opduiken uit zichzelf!

Vandaar een proost op het mooie werk van deze organisaties en hulde voor alle vrijwilligers die dit alles mogelijk maken. En met de koop van deze mooie wijn(en) draagt u ook uw steentje bij!